Dołącz do Zespołu Marki W.KRUK, która już od ponad 180 lat zachwyca ofertą najwyższej jakości złotej i srebrnej biżuterii, brylantów, kamieni szlachetnych oraz unikalnymi, autorskimi kolekcjami, inspirowanymi najnowszymi trendami w modzie.
Na terenie całej Polski spotykamy się z naszymi Klientami i Klientkami już w ponad 150 Salonach. Grono naszych Pracowników ciągle się powiększa, sprawdź…. Może ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie!
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy/a specjalista/tka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Wierzymy, że na profesjonalizm marki W.KRUK składa się dbałość o wysokie standardy oraz współpraca w zakresie realizacji codziennych zadań. Chcemy świadomie i celowo tworzyć zróżnicowane Zespoły, ponieważ wiemy, że stanowi to najlepszą możliwą szansę na wykorzystanie potencjału intelektualnego tkwiącego w ludziach.
Zakres obowiązków:
- odbieranie połączeń przychodzących oraz korespondencja mailowa z Klientami W.KRUK,
- przekazywanie informacji o statusach realizowanych zleceń
- informowanie Klientów o dostępności produktów
- dbanie o najwyższy poziom jakości obsługi Klienta.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17,
- dobra dykcja i miły głos, wysoka kultura osobista,
- znajomość zasad ortografii i gramatyki języka polskiego,
- optymizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne zniżki na zakup produktów firmowych,
- dofinansowanie do pakietu Medicover Sport,
- możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach.
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.