Dołącz do Zespołu Marki W.KRUK, która już od ponad 180 lat zachwyca ofertą najwyższej jakości złotej i srebrnej biżuterii, brylantów, kamieni szlachetnych oraz unikalnymi, autorskimi kolekcjami, inspirowanymi najnowszymi trendami w modzie.

Na terenie całej Polski spotykamy się z naszymi Klientami i Klientkami już w ponad 150 Salonach. Grono naszych Pracowników ciągle się powiększa, sprawdź…. Może ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie!

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy/a specjalista/tka ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

Wierzymy, że na profesjonalizm marki W.KRUK składa się dbałość o wysokie standardy oraz współpraca w zakresie realizacji codziennych zadań. Chcemy świadomie i celowo tworzyć zróżnicowane Zespoły, ponieważ wiemy, że stanowi to najlepszą możliwą szansę na wykorzystanie potencjału intelektualnego tkwiącego w ludziach.

Zakres obowiązków:

  • odbieranie połączeń przychodzących oraz korespondencja mailowa z Klientami W.KRUK,
  • przekazywanie informacji o statusach realizowanych zleceń
  • informowanie Klientów o dostępności produktów
  • dbanie o najwyższy poziom jakości obsługi Klienta.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17,
  • dobra dykcja i miły głos, wysoka kultura osobista,
  • znajomość zasad ortografii i gramatyki języka polskiego,
  • optymizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne zniżki na zakup produktów firmowych,
  • dofinansowanie do pakietu Medicover Sport,
  • możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach.

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.